
Costuri reduse prin:
- rutare preferențială în funcție de numărul apelat
- acces sau blocare apel în funcție de:
- post apelant
- dată și oră
- număr apelat
- parola suplimentară de acces
- cost zero la schimbarea locațiilor interioarelor sau la adăugarea de noi interioare
- investiția principală în componente hardware utilizabile pe termen lung, chiar dacă funcționalitățile centralei se modifică fundamental
Începând din mai 2007, firma noastră a adăugat în ofertă centrale telefonice informatizate.
Centralele telefonice informatizate sunt în esență servere pe care rulează un software specializat de comunicație.
Datorită acestei arhitecturi, sunt extrem de modulare și flexibile, fiind în totalitate programabile.
Astfel, compania dumneavoastră poate beneficia de reduceri de costuri, cozi de așteptare pe departamente, fax digital pe care îl primiți automat în contul de email, căsuță vocală, interfon către orice post telefonic interior, muzică personalizată la apel în așteptare, meniuri interactive, anunțuri în așteptare și multe altele.
Pentru detalii tehnice, comentarii și exemple, vă rugăm consultați si articolul Despre centrale telefonice din secțiunea „Blog”.
Alegeți o centrală telefonică la un preț competitiv, cu capabilități de centrală telefonică avansată!
Telefoane
- SIP
- IAX
- analogice
- software VoIP
Linii externe
- Analogice
- Rețele mobile
- ISDN BRI
- ISDN PRI E1
Protocoale
- SIP
- IAX
- H.323
Centralele telefonice oferite de noi sunt compuse din:
- server (care poate fi o mașină virtuală sau poate fi un computer al clientului)
- interfață isdn sau analogică (pentru conectarea liniilor telefonice externe la server)
- sistem de operare GNU/Linux (licență GPL)
- software de telefonie Asterisk™ (licență GPL)
- software adițional (licență GPL)
- telefoane VoIP sau softphones (program instalat pe computerele companiei)